preskoči na sadržaj

Trgovačka i komercijalna škola "Davor Milas"

Login
Videoprezentacija škole

eDnevnik

Raspored sati

Info centar za mlade

Anketa
Koji je moj stav o međuvršnjačkom nasilju?




Vremenska prognoza

 

Škola i partneri

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 11. 2012.

Ukupno: 3801926
Ovaj mjesec: 2525
Ovaj tjedan: 877
Danas: 9
Besplatan web

Web hosting

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
5. jubilarna Kreativna riznica

U srijedu 10. travnja 2019. petu jubilarnu Kreativnu riznicu 2019. godine svečano je otvorio izv. prof. art. Robert Raponja, Prodekan za međunarodnu i međuakademijsku suradnju, čemu je nazočio velik broj posjetitelja. Organizatori su Ekonomski fakultet Osijek (EFOS) i Institut za znanstvena i umjetnička istraživanja u kreativnoj industriji (Andizet), a partneri su "Trgovačka i komercijalna škola Davor Milas“, te Sveučilište Josip Juraj Strossmayer u Osijeku. Kreativna riznica 2019. informirati će o  novim poslovnim konceptima, a posljednjeg dana se organizira milenijsko natjecanje.

 


Dekan Boris Crnković proglasio je najbolje izlagače, odnosno predavače na Kreativnoj riznici 2015. i 2018. godine. Za Kreativnu riznicu 2018. godine izabrana je najbolja izlagačica profesorica Dora Radl-Ćućić, koja je  je dobila Vodikovu nagradu za produkciju Radioaktivne bilježnice.
Prikazan je vrlo zanimljiv pregled događanja sa riznice 2018. godine, od kojih nas je najviše dojmila komedija "DNK" u kojoj su glumili studenti Akademije za umjetnost i kulturu i Kazalište Virovitica. Otvaranje Kreativne riznice završilo je domjenkom.

 

Četvrtak, 11. travanj 2019.

RADIONICA "KAZALIŠTE U MREŽI GERILA MARKETING KOMUNIKACIJE"

Riječ gerila je dolazi od Španjolske riječi i znači "mali rat". Gerila marketing je marketinška metoda koja promovira proizvod, uslugu na nekonvencionalan način, ima različite nazive i forme. Tradicionalni marketing je skuplji od gerila marketinga, ali gerila marketing ima težak odnos s institucijama kulture. Sensation marketing rađen je i u gradu Osijeku (auto zabijen u zid). Najvažniji efekt gerila marketinga je iznenađenje.

RADIONICA WALKING OSIJEK

Želja predavača kroz ovu radionicu je informirati o Osijeku i njegovoj baštini. Igrali smo Kahoot kviz o Osijeku na engleskom jeziku. Gledali smo film o Osijeku koji je trajao svega 6 minuta, ali je bio prepun zanimljivih informacija. Film je uključio puno toga vezanog za Osijek  i njegovu baštinu. Nakon toga smo po fakultetu tražili kodove i sličice te odgovarali na pitanja. Radionica "Walking Osijek" mi se jako svidjela.

PREDAVANJE DAN POSLIJE SUTRA

Na početku smo pogledali video kružne ekonomije. Društveno odgovorno poslovanje je predanost poboljšanju zajednici. Nakon toga smo prešli na primjere brendova i proizvoda, npr. EKOTEKA: izrađuje eko olovke, eko blokove, a RECYCLE AND WEAR: proizvode od tekstila, metala i drugih sirovina. Gledali smo razne videozapise vezane za temu predavanja "Dan poslije sutra". Tema je zapravo sačuvati i reciklirati što više tj. izraditi  proizvode od onoga što bi bilo smeće, kako bi se više očuvao okoliš. Boranka je organizirana akcija, kojom je velik broj mladih iz svih dijelova Hrvatske odlučio otići u Dalmaciju, te posaditi drveće kako bi se obnovile šume na mjestima gdje su bili požari. Predavanje mi se jako svidjelo, jer je glavna ideja očuvanje okoliša, a mislim da je to iznimno važna tema.

RADIONICA TRANSL8ING LOL

Zanimljivu radionicu modernog jezika interneta, chata, SMS-a koje koriste razne skaraćenice vodile su profesorice Trgovačke i komercijalne škole "Davor Milas" Danijela Štefanič i Marijana Sičenica. Objasnile su nam različite varijante najčešće korištene kratice LOL, koje su čak i zanimljivije na nekim drugim jezicima, pop španjoskog JAJAJA. Natjecali smo se u poznavanju ostalih skraćenica koje se danas koriste poput: YOLO, ASAP, ROFL, CU, BRB, BFF....Druga tema je bila prevođenje pomoću Google prevoditelja, te smo se od srca nasmijali kako Google prevodi neke rečenice ili fraze, kao na primjer i ovu malo prije navedenu "to laugh at the heart"...

MILENIJSKO NATJECANJE

U natjecanju su sudjelujovali učenici srednjih škola i studenti visokoškolskih ustanova, a natjecanje u rješavanju poslovnih slučajeva podijeljeno je u tri kategorije:
1. Kreativni kalendar
2. Kreativna zajednica
3. Kreativni sat (koordinator Renata Petrović, prof.)

Svrha natjecanja potaknuti je učenike i studente na sudjelovanje u izvannastavnim aktivnostima, razvoj njihovih vještina, kritičkog razmišljanja, kreativnosti i inovativnosti. Natjecanje potiče multidisciplinarnost timova i sinergiju znanja u području kreativne industrije.
Četvrta kategorija natjecanja usmjerena je na poticanje kreativnosti kod djece predškolskog i osnovnoškolskog uzrasta:
4. Kreativni krug (koordinatorica i ocjenjivač Dora Radl Ćućić, prof.)

U natjecateljskoj kategoriji Kreativni sat  sudjelovalo je 7 srednjih škola iz naše županije: Druga srednja škola Beli Manastir, Ekonomska škola Braća Radić - Đakovo, 1. Gimnazija Osijek, Obrtnička škola Osijek, Trgovačka i komercijalna škola "Davor Milas" Osijek, Ekonomska i upravna škola Osijek i Ugostiteljsko-turistička škola Osijek.

Mentorica našeg tima je bila Marina Hržica, a tim su sačinjavali: David Šokman, 4k2; Lorena Užar 4k2 i Luka Barbarić 3k2, koji su osvojili prvo mjesto u kategoriji KREATIVNI KALENDAR. Čestitamo im!

I na kraju svi su se lijepo družili i opustili nakon ceremonije podjele diploma i zatvaranje kreativne riznice. Vidimo se nagodinu!





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju