2019-03-19 17:11:57

Terenska nastava: Podravka i Viroexpo

I ove godine su učenici završnih komercijalnih razreda Trgovačke i komercijalne škole: „Davor Milas“ Osijek pod vodstvom profesorica struke Tatjane Petrač i Mirjam Džalto posjetili Podravku, Muzej prehrane u Koprivnici, a u povratku  Viroexpo u potpuno novom ruhu.

Nakon posjete „Perjanici hrvatskog izvoznog gospodarstva“, upoznali smo se s novim uspjesima, novim asortimanom, načinom promocije te saznali da se od sada poznate Ikeine  „švedske okruglice“ proizvode upravo u Podravci.

Kako smo već 3. godinu zaredom gosti ljubazne domaćice, gospođe Ane Lukčin zadužene za PR tvrtke, možemo primijetiti da tvrtka neprestano niže nove uspjehe  te predstavlja dobru motivacijsku priču za naše buduće komercijaliste. Posebno nam je prezentiran Podravkin program društvene odgovornosti, što je i jedan od preduvjeta za širenje poslovanja u današnjem poslovnom svijetu.

Saznali smo  da je Podravka je uz podršku svog ambasadora Zlatka Dalića prisustvovala na Gulfoodu - najvećem i najznačajnijem specijaliziranom sajmu prehrambene industrije na Bliskom istoku s preko 5.000 izlagača. Podravkin ambasador potpisivao je Vegeta majice mnogobrojnim obožavateljima koji su dva sata tijekom ovog specijalnog događaja strpljivo čekali u redu da bi imali priliku fotografirati se i upoznati s jednim od najboljih svjetskih trenera.

Upoznali smo se s marketing mixom tvrtke, a posebno je bila zanimljivo čuti odakle je sva ta priča krenula.

Kako je jedini način doživjeti početke razvoja i uživjeti se u ovako lijepu priču posjetiti Podravkin Muzej prehrane, zamolili smo gospođu Nadu Matijaško, kustosicu i vrijednu čuvaricu etno blaga da nas ugosti.

Za nas je po prvi puta predstavila prve crtane filmove s Podravkinim maskotama i zanimljivom pričom dočarala same početke stvaranja današnjeg giganta.

Na povratku smo posjetili Viroexpo, međunarodni sajam gospodarstva, obrtništva i poljoprivrede koji je ove godine na novoj adresi i u prekrasno uređenoj multifunkcionalnoj hali s preko 600 izlagača iz 29 zemalja. Pravi primjer kako se prezentira nacionalno gospodarstvo.  Uživali smo gledajući bogatu paletu kvalitetnih hrvatskih proizvoda i način kako se predstavlja posjetiteljima jer ukoliko nismo ukazali na svu korisnost i vrijednost proizvoda za kupce ne možemo govoriti o uspješnoj prodaji.

Kako je za sajamsko ozračje važan i ugođaj za to su se pobrinule brojne tamburaške skupine koje su poticale na pjesmu i ples.


Trgovačka i komercijalna škola "Davor Milas"