preskoči na sadržaj

Trgovačka i komercijalna škola "Davor Milas"

Login
VIRTUALNA ŠETNJA

Dobrodošli na virtualnu šetnju
TRGOS

Videoprezentacija škole

Raspored sati

ŠKOLSKI Wi-Fi

eDnevnik

GOOGLE UČIONICE

Potrebno je napraviti sve što piše u OBA dokumenta

Info centar za mlade

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 11. 2012.

Ukupno: 4141320
Ovaj mjesec: 4193
Ovaj tjedan: 1576
Danas: 165
Škola i partneri

Besplatan web

Web hosting

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
RADIONICA O ZAMKAMA PRILIKOM ONLINE KUPOVINE I O UVOĐENJU EURA
Autor: Tatjana Petrač, 2. 12. 2022.

Dana 30.11. 2022. učenici 3K2 razreda s profesoricom Tatjanom Petrač sudjelovali su u Radionici o zamkama prilikom online kupovine i o uvođenju eura. Kako je jedna od nastavnih jedinica Zaštita potrošača imali smo priliku uočiti zamke s kojima se susreću potrošači prilikom kupovine putem interneta i kako ih izbjeći.


Radionicu je organizirao EUROPE DIRECT Osijek koji djeluje pri Županijskoj razvojnog agenciji Osječko-baranjske županije i Europski potrošački centar Hrvatska koji djeluje pri Ministarstvu gospodarstva i održivog razvoja.

Europski potrošački centar Hrvatska dio je mreže Europskog potrošačkog centra (ECC-Net) koji daje savjete i osigurava informacije o prekograničnoj kupovini te pomaže potrošačima u suradnji s drugim Europskim potrošačkim centrima u rješavanju prekograničnih pritužbi i sporova.

U drugom dijelu radionice upoznali smo se s najvažnijim promjenama koje nastupaju s uvođenjem eura, a tiču se samih potrošača.

Što smo naučili:

  1. Tijekom prvih dvanaest mjeseci od dana uvođenja eura moći će se bez naknade uz primjenu fiksnog tečaja konverzije provesti zamjena valute:
  • Banke
  • Fina i
  • Hrvatska pošta d.d.
  1. Nakon što istekne prvih dvanaest mjeseci novčanice i kovanice kuna moći će se zamijeniti samo u HNB-u, i to bez naknade
  2. HNB će trajno mijenjati novčanice kuna, a kovanice će se moći zamijeniti u roku od tri godine od dana uvođenja eura.

Po prvi puta smo se upoznali s pojmom iluzije novca. Budući da su cijene u kunama brojčano veće nego u eurima, iznosi primanja izraženima u eurima čine se manji nego dosad.

Projekt Tajni kupac u procesu uvođenja eura u Republici Hrvatskoj provodi praćenje ispravnog preračunavanja i zaokruživanja cijena, kao i pridržavanje načela Etičkog kodeksa.

Za one koji žele saznati više do informacija mogu doći klikom na www.euro.hr.

Zahvaljujemo se EUROPE DIRECT Osijek na pozivu i nizu novih i korisnih informacija koje su nadogradile prethodno znanje.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Static HTML
preskoči na navigaciju